جدیدترینپربازدیدترینتصادفی

گلریزان های محسن چاوشی و هوادارانی همیشه همراه

2112 بازدید
گلریزان های محسن چاوشی و هوادارانی همیشه همراه

ماجرای از جایی شروع شد که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه هنر با انتشار یک توییت یک خبر مهم و بسیار جذاب را منتشر کرد : مجموع کمک‌های مردمی که محسن چاووشی برای آزادی زندانیان محکوم به اعدام جمع‌آوری کرده از مرز ۲۰ میلیارد تومان گذشت.

توییت بهمن بابازاده درباره کمک های چاوشی
توییت بهمن بابازاده درباره کمک های چاوشی

محسن چاوشی خواننده ای است که سالها از آغاز فعالیتش در عرصه موسیقی میگذرد، خواننده ای با لقب آقای خاص. خواننده ای با رفتاری خاص، با هواداران بسیار وفادار و به معنی واقعی کلمه، دو آتیشه !

کمتر علاقه مند به عرصه موسیقی را میتوان پیدا کرد، که حداقل چند تراک از محسن چاوشی را گوش نداده یا حتی به آنها علاقه مند نباشد.

خواننده ای که با سبک خاص خود در خوانندگی، توانست شروع خوبی در ابتدای مسیرش داشته باشد.

سبک خاص و صدای جذاب خش دار این خواننده باعث شد که حتی با وجود خواندن آهنگ هایی که به مزاق عامه مردم خوش نمی آمد، اما همچنان بتواند در قشری از علاقه مندان موسیقی، هواداران پرو پا قرصی را پیدا کند.

پوستر فیلم سنتوری
پوستر فیلم سنتوری با خوانندگی محسن چاوشی

اما رفته رفته و بعد از همکاری در فیلم سنتوری ساخته بسیار جذاب استاد داریوش مهرجویی در سال 85 بود که جهش بزرگ برای چاوشی اتفاق افتاد. خواندن بسیار زیبای چاوشی در این فیلم، بهمراه تغییر سبک ترانه های او که حالا برای بخش بیشتری از جامعه جذاب و دوست داشتنی بود، او را روز به روز محبوب تر میکرد.

دانلود آلبوم سنتوری محسن چاوشی

 

این آغاز مسیر جدید محسن چاوشی و شروع چالش های جدید او بود که توانست به خوبی آنها را پشت سر بگذارد.

ترانه های جذاب زیادی در ادامه توسط او منتشر شد، اما بار دیگر و اینبار همکاری با سریال شهرزاد و اجرای قطعات آن توانست به همه ثابت کند که توانایی های او بیش از آنچه است که دیگران فکر میکنند.

خواننده ای که با انتشار یک توییت، میزان علاقه اش به مخاطبان و مردم را به این شکل نشان داد. «برای مردم ایران و همه دغدغه‌هایش می‌خوانم و تا ابد صدای محرومان و همین مردم خواهم ماند.»

در روزگاری که بسیاری، از شهرت و محبوبیت خود به دنبال درآمد هستند ( که به خودی خود کار اشتباهی هم نیست. ) او با استفاده از محبوبیت مثال زدنی اش، سعی در حل مشکلات افراد مختلف در سراسر ایران دارد.

یک روز با ارسال پست در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام خودش، سعی میکند تا هزینه درمان یک شخص که از بیماری خاصی رنج میبرد را تامین کند، یکروز برای آزادی زندانی مالی کمپین های خود را اجرا میکند و روزی دیگر برای پرداخت دیه یک محکوم به اعدام تلاش میکند.

تلاش هایی که قالبا در کمترین زمان ممکن با کمک هواداران دو آتیشه او معمولا در کمترین زمان ممکن به نتیجه مثبت ختم میشود.

در بسیاری از مواقع اتفاق افتاده که یک درخواست همراهی او به فاصله چند دقیقه توسط مخاطبانش اجابت شده و به نتیجه رسیده است.

محسن چاوشی که حالا با قلب بزرگ خود، کارهای بزرگی را انجام میدهد، در یک اقدام جالب از طرفدارانش درخواست کرده بود که در سالروز تولدش و برای کادوی تولد او، یک زندانی محکوم به اعدام را با همکاری هم آزاد کنند.

گزارش های مختلفی از میزان کمک های محسن چاوشی در بخش های مختلف وجود دارد، اما به گفته منابع معتبر، میزان کمک های او و طرفدارانش ( طبق آخرین گزارش که لزوما بروز نمیباشد ) به شرح زیر بوده است.

 

کمک های محسن چاوشی به شهرهای مختلف

کمک‌های مردمی که چاووشی جمع‌آوری می‌کند محدود به شهر خاصی نمی‌شود. اواخر آبان سال گذشته بود که مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تربت جام از کمک مالی ۱۰۰ میلیون تومانی محسن چاووشی خواننده پاپ کشور برای آزادسازی زندانیان در تربت جام خبر داد.

او گفته بود: «در مجموع مقدمات آزادسازی ۱۰ نفر از زندانیان زندانی که به جرم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی در زندان این شهرستان بسر می‌برند با مشارکت محسن چاووشی خواننده پاپ کشور و انجمن حمایت از زندانیان تربت جام و اداره زندان این شهرستان در حال انجام است.»

همچنین در اسفند سال گذشته کریم‌الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: «محسن چاووشی خواننده موسیقی کشور با اهدای مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۱۲ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد.»

این رفتار که توسط یک سوپراستار با مخاطبان بسیار زیاد انجام شده است، میتواند مسیری برای مشارکت های عمومی مردم برای همکاری های انسان دوستانه باشد.

به امید روزی که افراد بیشتری با استفاده از محبوبیت و مقبولیت خود بتوانند کمک رسان افراد نیازمند باشند و دنیا را تبدیل به جای بهتری کنند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + چهار =